Óratípusok

Hatha jóga

Hatha jógán a testgyakorlatokra, az ászanákra helyezzük a hangsúlyt, az izmok erősítése és nyújtása is szerepet kap az órákon. Ezek a testhelyzetek rendkívül hatásosan támogatják az egészség megőrzését, fejlesztik a testtudatot, oldják a stresszt és energikusabbá tesznek. A végbemenő folyamatokat pedig a légzés tudatosításával és légzőgyakorlatok végzésével támogatjuk. Ezeknek a technikáknak, valamint a finomabb, többek között a koncentrációt fejlesztő gyakorlatoknak a segítségével pedig a jóga magasabb szintjeibe is bepillantást nyerhetsz. Az órát egy pihentető relaxációval zárjuk.
A hatha jóga gyakorlataira épül a többi óratípus is, amelyekkel találkozhatsz nálunk.

Flow jóga

A flow órákon megtapasztalhatod, hogy milyen az, amikor a hatha órákról ismert ászanákat, testhelyzeteket dinamikusan, áramolva végzed. Mivel folyamatosan mozgásban vagyunk, ezért erre az órára szükséges egy kis állóképesség: akkor ajánljuk a flow órát, ha már részt vettél néhány hatha jóga órán, mivel abban az esetben a pózok kivitelezése sem jelent majd akadályt számodra. Így megtapasztalhatod a jóga flow nyújtotta élményt, melyet a tudatos légzéssel teszünk még elmélyültebbé.

Napindító jóga

Tapasztald meg, milyen jógával indítani a napod! Ezen a reggeli óratípuson a finoman, fokozatosan növekvő intenzitással mozgatjuk át a testet, alkalmazkodva az ébredés utáni állapotához. Kellemesen megnyújtjuk az izmokat, és ráhangolódunk az előttünk álló napra, amelybe garantáltan feltöltődve és energikusan fogsz az órát követően belevágni.

Dinamikus hatha

Ha szeretsz kellemesen elfáradni óra végére, és az sem okoz gondot, ha esetleg leizzadsz, akkor ezt az óratípust Neked ajánljuk.
Ezen az órán is a hatha jógából ismert gyakorlatokkal találkozhatsz, de nevéből kifolyólag, a testhelyzetek rövidebb ideig vannak kitartva, változatosan és dinamikusan vannak összekötve.
Az ilyen típusú gyakorlás jótékony hatása, hogy fokozódik a keringés, feltölt energiával, és kedvezően hat a légzésedre.
Hosszú távon pedig az erőnlét és az állóképesség növekedésére számíthatsz.

Gerincjóga

Gerincjóga órákon a jóga eszköztárát arra használjuk, hogy biztonságosan, anatómiai szempontól jól átgondolt gyakorlatokkal segítsük a test és az idegrendszer egészségének helyreállítását.
Fő cél a tartásjavítás, hiszen a helytelen testtartás nem csupán mozgásszervi problémákat okozhat, többek között meghatározza a légzésünk minőségét is.
Az órán az ízületek alapmozgásait gyakoroljuk, fokozatosan, biztonságosan, kezdők számára is érthető, élvezhető módon.

Stresszoldó hatha

Stresszoldó jógaóránkon kiengedheted a felgyülemlett feszültséget, rendszeres gyakorlás esetén pedig olyan technikákat sajátíthatsz el, amelyek segítségével stresszkezelő-képességed fejlődik. Az órán hatha jóga alapú gyakorlást végzünk, jólesően átmozgatjuk a testet és stresszoldó légzőgyakorlatokat végzünk. Az órát egy hosszabb, nyugtató hatású relaxációval zárjuk.

Stretching jóga

A stretching órákon az izmok és a kötőszöveti részek nyújtásán van a hangsúly. A hajlékonyság elérése és megtartása mellett a test izomegyensúlyának kialakítása és az izomzat terhelhetősége a cél. Az órákon olyan specifikus gyakorlatokkal találkozhatsz, melyek segítik ezek elérését. A gyakorlás során ezekben a pózokban legalább 30 másodpercig elmélyünk a tudatos légzés segítségével. Hatékony módszer lehet az ülőmunkát végzők, az egyoldalú terheléssel járó munkát végzők, intenzív sportot űzők, táncosok és BÁRKI számára. Az órák úgy vannak felépítve, hogy kortól, nemtől és testalkattól függetlenül mindenkinek követhető és elsajátítható legyen.

Aromaterápiás hatha

Az óra tematikájához viszonyítva dolgozunk az illatokkal, melyeket a tenyeredből átlélegezve tudsz majd bejuttatni a szervezetbe, hogy ott kifejtse annak jótékony hatását.
Ami biztos, hogy minden óra más lesz, garantáltan fogsz találkozni meglepetésekkel akár a fizikai gyakorlást nézzük, akár a fényeket, hangokat, illatokat.
Az aromaterápiás órán nem csak olajokkal dolgozunk majd, használunk még virág vizeket természetes füstölőket és még sok minden mást, ami izgalmassá teszi számodra a gyakorlást.

Kismama jóga

A kismama jógát a váradóság 14. hetétől ajánlott gyakorolni, melynek fő célja, hogy segítsen a várandóság tudatosabb megélésében.
A hatha jóga gyakorlatait alkalmazva segít mind a kismama, mind a baba egészségének fenntartásában. A testgyakorlatok mellett speciális légzőgyakorlatokkal és relaxációs technikákkal is támogatjuk ezt a folyamatot.
A kismama jóga segít tudatosítani a női testében nap mint nap bekövetkező változásokat, ezentúl felkészít a szülésre, és segíti a babával való harmonikus kapcsolat megteremtését.

Yoga In English

Now we also welcome foreign guests to our studio for lessons in English.
In these lessons we work with the elements of hatha yoga, beginner level practitioners are also welcome.
Morning, lunchtime, early afternoon and weekend classes, you can choose the one that suits you best.
If you have any questions, feel free to contact us at info@yoginside.hu.

A BELVÁROS KÖZEPÉN

Yoginside Studio

Oktatóink nyitott szívvel és elfogadással várnak, és segítenek abban, hogy az ő támogatásuk által, figyelve a testi épségedre, biztonságban tudj gyakorolni, és ezáltal egyre közelebb kerülj Önmagadhoz.

VÁLASZD KI A NEKED MEGFELELŐT IDŐPONTOT

Órarend